fredag den 30. december 2011

Ser først og fremmest frem til i morgen... ♥

Skrevet af Nicoline
Idag har jeg tilbragt dagen sammen med Emma & hendes kusine Helena. 
Det har været rigtig hyggeligt, men nu sidder jeg her hjemme og slapper lidt af.
Vi har bagt Creme brulé, min mor og jeg til i morgen hvor det jo er nytårs aften.
Det bliver så dejligt, men det vil jo også sige at der er skole mandag, og det er jo lige om lidt!
Syntes aldrig jeg får nået de ting jeg gerne vil her i ferierne, men jeg vil til gengæld også nå en hel del. 
Idag var dagen hvor at vi/min mor endelig fik tid til at proppe julepynten ned i en kasse, og det var altså lidt vemodigt. Nu er der et helt år til. ET HELT ÅR! Det er vildt, men heldigvis har jeg forhåbentlig mange jul til gode... Når men nu er det nytår det drejer sig om!

2 kommentarer:

  1. Hej, super fed blog du har dig.(:

    Kig gerne forbi http://www.fashion-fantastic.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Vi har lige kigget i din den er rigtig fin også! :-)

    SvarSlet