fredag den 9. marts 2012

DAAM!

Daamm, det er godt nok længe siden at jeg har haft et eneste hul i min hverdag, hvor jeg ikke skulle noget.
DAAMM, jeg har savnet at skrive på bloggen!!!
I dag er det fredag, og endelig har jeg "fri"... Det har været nogle dejlige uger, og i denne her uge, har jeg været så heldig at få en hel masse grej til Garageband.
-Jeg synger jo rigtig meget, så nu kan jeg indspille, og lave min egen musik! SÅ FEDT!
Nååårrhh, men smadder hyggelig (og travl) uge. Hvad går i og laver?
Jeg skal nok få skrevet mere på bloggen, de næste par dage :-)
Xoxo Nicoline
Jeg sov med min veninde Klara, og vi fik købt noget lækker, lækker Ben & Jerry is!
LOVET IT! <3
Min utrolige dejlige hund, strækker sig...

Emma & min´s billede... Lækker kakao, og lækkert billede...

2 kommentarer:

  1. -Jeg har keeedet mig lidt, set mucikallen (staves) Greas, og slappet af :-)
    Dejligt at du skriver igen!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Var Greas god? Er også glad for at skrive igen <3

      Slet