fredag den 30. marts 2012

Påske, sol & søde France ♥

Det er så varmt, så varmt, at jeg bare har ligget på terassen, uden overtøj, bare i min kjole, og et par tynde
gematger. Det er virkelig skønt! Og som om det ikke var nok, får jeg fornøgelsen af en dejlig påske-ferie!
Igår var jeg ude og shoppe, med nogle veninder, jeg elsker at shoppe, men da jeg vidste at jeg snart skal ud på den helt store tur, til hellerup, sååå.... Jaaah, så ventede jeg lidt med at købe noget.... 
Idag får jeg besøg af min enormt dejlige veninde Francescia, som ligesom mig, har meget travlt, så det vil sige at det er meget lang tid siden vi sidst har været sammen. 
Jeg nyder virkelig at dagene bliver længere og længere, og solen kommer mere og mere frem...
Min veninde Anna og jeg var også lige et smut forbi vores syge veninde (hun har været indlagt i lang tid), med et påske æg, og det var dejligt at se hende igen!!!
Fik jeg det hele med? Jeg har meget mere at fortælle, da det er lang tid siden at jeg har blogget.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar