søndag den 25. december 2011

Antiklimax... ♡



6 af de samme gaver til mor og far.  ♡

En sød lille fugl på træet.  ♡

Min dejlige hund Chilli.  ♡

Min dejlige hund Chilli.  ♡
Skrevet af Nicoline
Jeg er næsten lige stået op, og det ligner mig ikke. Jeg har været så træt, og drømt de mærkeligste drømme. Well... Idag har jeg bare planer om at nyde mine gaver, og forsøge at instille mit kamera.
Alle mine ønsker blev opfyldt, så det kan bare ikke blive bedre!
Men det er lidt trist at den der glæde til juleaften, er forbi. Der er et tomrum, det er ret antiklimax.
Men jeg skal nok få en hyggelig dag, og så tror jeg at jeg skal til at kigge på en Iphone 4s, for den fik min bror igår. Den er ret lækker... Det sjoveste var at mine forældre havde fået 6 af de samme små gryde lignende ting. Og vi har endda nogle i forvejen...
Kys Nicoline ♡





Ingen kommentarer:

Send en kommentar